1402-04-13 14:59
395
0
85589
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان مطرح کرد:

«فقر محتوا» بزرگترین پاشنه آشیل در معرفی شهدای ترور گلستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان؛ بزرگترین پاشنه آشیل در معرفی شهدای ترور را «فقر محتوا» در این حوزه دانست.

به گزارش گلستان ما، محمدعلی طالع‌زاری امروز در میزگرد تخصصی بازخوانی جنایات آمریکا در انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱۱ شهید پرور استان اظهار کرد: مسئله ترور از گذشته تاکنون وجود داشته و بسیاری از کشورها برای نفوذ از ترور استفاده می‌کردند که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی سردمدار آن بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان نیز جزو استان‌های ترور بوده است، گفت: در این راستا نخستین گردهمایی را با نماینده سازمان ملل در استان برگزار کردیم و هدف این بود در تارنمای سازمان ملل نام گلستان همراه با استان‌هایی که قربانی ترور بودند شناخته شود و این اتفاق افتاد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان توضیح داد: مرحوم آیت‌الله طاهری و آیت‌الله نورمفیدی دو شخصیت عالیرتبه و معنوی استان از گزند ترور در امان نبودند و این مسئله نشان می‌دهد تروریسم در بخش‌های مختلف نظام به منظور رعب و وحشت ایجاد شده است.

طالع‌زاری بیان کرد: ترور شخصیت‌ها توسط سازمان مجاهدین در اوایل انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف اتفاق افتاد برخی هم توسط گروهک های تروریستی دموکرات، کومله، قائله گنبد و خلق ترکمن ترور شدند که این مسائل نیازمند تبیین است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ترور مظلومترین شهدا هستند، گفت: مظلومیت شهدای ترور هنوز به اندازه مظلومیتشان معرفی نشدند که باید در این زمینه جهاد تبیین صورت بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به فعالیت دفتر قربانیان ترور در استان ابراز کرد: دعاوی حقوقی مختلفی از سوی این دفتر در سازمان ملل مطرح شد و مجامع بین‌المللی قبول دارند که ایران قربانی ترور است.

طالع‌زاری ادامه داد: در زمینه تبیین موضوع ترور و تروریسم از لحاظ حقوقی و روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی همایشی برگزار شد و قرار است گردهمایی بزرگی با همکاری دانشگاه و حتی برنامه‌هایی با رویکرد مردمی برای برگ است ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان برگزار کنیم.

وی بزرگترین پاشنه آشیل در معرفی شهدای ترور را فقر محتوا در این حوزه دانست و بر لزوم توجه هر چه بیشتر در این زمینه تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای رژیم آمریکا، اسم حقوق بشر، یک دکان و حربه است. هرجا که با دولتی مخالف باشند و بخواهند او را زیر فشار قرار بدهند، مسئله‌ حقوق بشر را عَلَم می‌کنند.

طالع‌زاری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها ناقضین حقوق بشر هستند، گفت: آنها وقیح و پررو هستند، بلندگوها هم دست آنهاست، هر کس را بخواهند، متّهم می‌کنند. مثل این‌که یک انسان فاسقِ فاجرِ بدکاره منحرف، در کناری بایستد و انسان‌های پاکدامن را متّهم به فسق و فجور و بدرفتاری و ناپاکدامنی کند!.

وی بیان کرد: هرکس دیگری در دنیا ادعا بکند طرفداری از حقوق بشر را، دولتمردان آمریکا دیگر نباید این ادعا را بکنند، با این همه فضاحتی که در کارنامه‌ آنها نسبت به حقوق‌بشر هست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه در استان گلستان ۲۰ شهید و ۱۳ جانباز قربانی ترور و نفاق شدند، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی است تا نسل جوان با دانستن این وقایع، آگاهی خود را نسبت به مسائل افزایش دهد.

طالع‌زاری تاکید کرد: رژیم آمریکا در حالی از حقوق بشر دم می‌زند که زشت‌ترین تصویر از نقض حقوق بشر را در رفتار مستکبرانه‌اش با ملتهای ضعیف جهان از خود بر جای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های انسانی در آمریکا لگدمال شده است؛ گفت: تبعیض، اختلاف، نژادپرستی، لگدمال کردن حقوق بشر از ویژگی‌های رژیمی است که خود را مدعی حقوق‌بشر می‌خواند!.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.